Waarom een SEO Scan?

Met een SEO-scan heeft u snel inzicht hoe u zo hoog mogelijk binnen de Google zoekresultaten kunt komen. Tevens stelt een SEO-scan u in staat een goede keuze te maken voor een Quick Win, namelijk met geringe inspanning een relatief grote verbeterslag maken. Of u kunt een meer duurzame keuze maken door te kiezen voor een langetermijnstrategie met Organische SEO.

Quick Win

Gaat u voor de Quick Win en wilt u snel met Google Adwords tastbare resultaten scoren? Dan moet u zich realiseren dat zodra de Google Adwords-campagne stopt en geen Organische Optimalisatie is toegepast uw website direct onzichtbaar wordt in de Google Page Ranking. Dit is ongunstig want potentiële kopers weten uw website niet mee te vinden. Daarom raden wij u aan ook voor een Google Adwords-campagne een grondig onderzoek te laten uitvoeren naar concurrerende zoektermen.

Langetermijnstrategie met Organische SEO

Bij een langetermijnstrategie doorlopen wij samen met u de volgende vragen:

  • Hoe groot is het aantal zoekopdrachten in een bepaalde periode van uw website in vergelijking met  de concurrentie?
  • Welke inhoudelijke aspecten zijn van belang wat betreft zoektermen in uw branche en marktsegment(en)?
  • Welke zoekopdrachten gebruiken doelgroepen in uw eigen specifieke markt(en)?

Winstgevende zoektermen en goede performance

Bij Organische Optimalisatie ligt het accent op:

  • het zoeken naar voor u winstgevende zoektermen
  • technische performance van uw website
  • on page optimalisatie
  • linkmarketing
  • opzetten URL-site- en navigatiestructuur
  • snelheid en mobielvriendelijkheid.

24/7 Monitoring Website Performance

Google Analytics toont de belangrijke KPI’s – Key Performance Indicators – waarmee wij direct kunnen zien welke verbeterpunten de beste resultaten opleveren. En u ziet meteen:

  • het aantal bezoekers dat via het contactformulier contact met u zoekt
  • het aantal downloads op welke pagina’s
  • telefoongesprekken dat via uw website binnenkomt (met Call Trackings Analytics).

Rankingalgoritme Penguin update 2016

Google beschouwt de rankingalgoritme Penguin, met als backbone een geavanceerd zoekwoordenveilingsysteem (Google Adwords), als zijn bedrijfsgeheim. Adverteerders kunnen in dit systeem zoekwoorden inkopen. De Penquin rankingalgoritme heeft meer dan 200 factoren waarmee Google de positie van een website in de zoekresultaten bepaalt. In ons team zitten experts die voorheen werkzaam waren bij Google en zij hebben als geen ander parate kennis van de Penquin rankingalgoritme. Zij kunnen u op adequate wijze adviseren om een zo groot mogelijk rendement te behalen met Google Adwords.

 

Wilt u meer weten over welke strategische keuze op dit moment het beste past bij uw New Business Process? En hoe u meer Online Leads kunt scoren?

Vul dan hiernaast uw gegevens in.